SEO MASTERZpětné odkazy info

optimalizace www stránek

Publikováno 08.12.2012 v 22:38 v kategorii Novinky, přečteno: 44x

Účelem Seo Optimization bude , bez návštěvníků je ačkoliv nádherný web nebožtík a je na nic.Nemusí být důležité zda-li návštěva zavítá z google, mohou být i jiné vyhledávače msn, seznam.cz, yahoo atd., potom tu máte socialní sítě jako myspace, youtube, pinterest.com a miliony jiných uskutečnitelných zdrojů návštěvnosti.

Video Co-Occurrence

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou čas byly (a pořád budou) základem seo, eventuálně spíše, faktory usměrňující evaluaci internetových stránek a předně i jeho pozici ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text nejdříve. Avšak nyní už bývá jasné, že účinek anchor textu v lincích ztrácí svou hodnotu - verifikovaný pravdivý údaj. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních postupů. Máme možnost vidět, že google klade nejvíce největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Dělat zpětné odkazy je obtížné, lidé (snad) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz